wtorek, 19 lutego 2013

Sesja i łyzwy ;*

Heeej

Jak wam minął dzień ?Mi wspaniale,byłam z koleżanką i siostrzyczką  na sesji zdjęciowej i na łyżwach.Za bardzo nie będę się rozpisywała bo jestem zmęczona.Kiedyś wynagrodzę to wam.


A tu parę zdjęć z sesji zdjęciowej,było strasznie zimno :|  dlatego trochę dziwne te zdjęcia.






Z Karoliną... ;d







Zdjęcia z łyżew

Grupowe


Paulinka



 Co miałam na sobie i skąd jest.!

 Płaszczyk-Cropp
 Czapka-bazarek
 Szalik-No name
 Spodnie-No name
 Torba-House
 Buty-Allegro
 koszula-House
 Sweterek-No name
 Przypinka do kołnierzyka-DIY
 Kurtka-House






Dziś to na tyle,mam nadzieję,że podobały wam się zdjęcia.
I proszę was pobijcie tych 4 obserwatorów.Bardzo nam zależy na tym blogu i obserwatorach.

Życzę miłego wieczoru.!

Baju,
A.! 

2 komentarze: