czwartek, 14 lutego 2013

Vans vs Converse

Cześć! :D
Chyba każdy na świecie słyszał o vansach i conversach...
Które bardziej się Wam podobają? :)

W obu firmach mamy możliwość wyboru między trampkami długimi, a krótkimi.
Jeśli chodzi o VANS..długie moim zdaniem im totalnie nie wyszły :/
Kilka par, które mi osobiście się podobają...są to głównie VANS authentic:

Mój nr 1 :D 

Te są świetne :3 ale pytanie...do czego by mi pasowały?! :C

O tee świetne! :DDD

Ale nie preferuję czarnych butów...znaczy trampek...jakoś mi po prostu nie pasują :/ 

A tu tzw. długie vansy:
Moim zdaniem ...NIE! 


Teraz converse...
Sama je mam, krókie, fioletowe :D

coś takiego :xx

I tu ''moje typy'':
aww :33

AAaaa <333
świetny kolorek *.*


No i w sumie tyle...
A więc...które wy wolicie? VANS czy Converse?
Czekam na Wasze opinie :)) 








1 komentarz:

  1. Ja zdecydowanie wolę Converse. :3
    Nie słyszałam wcześniej o "długich Vansach" i stwierdzam, że są okropne >.<

    OdpowiedzUsuń